marți, 11 noiembrie 2014

Zile de naştere: Cum mi-am "ţinut" ziua?!

         Cum mi-am "ţinut" ziua?! Ei bine, nu mi-am ţinut-o (mi-am amintit-o), dar nu din cauza acelora care interzic zilele de naştere, verigheta sau cravata. Aceştia nu ţin zile de naştere căci un faraon şi un rege le-au ţinut şi în timpul acestor zile au ucis câte un om, nu îşi cumpără verighetă căci e un obicei roman şi nu îşi pun cravată căci e un simbol falic - zic ei. 
          Astea sunt obiecţii de doi bani - scuzaţi-mi expresia. Şi eu aş putea să spun că a purta pantaloni este un obicei păgân, deoarece Domnul Isus nu a purtat niciodată pantaloni şi ca atare nici noi nu trebuie. 
         Ideea pozitivă ar fi să nu le ţinem cum le-au ţinut ei, nu că acestea ar reflecta porunca să nu le ţinem deloc. 
          Nu mi-am venerat ziua, nici nu m-am autoidolatrizat în ea, ci pur şi simplu mi-am adus aminte că m-am născut în acea zi. Şi m-am bucurat. Scumpa mea soţie mi-a cumpărat o felie de tort şi mi-a făcut un grătar, n-au fost lumânări, nici nu mi-am pus o dorinţă. N-a fost chef, nici beţie, am stat acasa. Am fost doar noi doi şi am băut doar apă minerală. 

Galateni 5:13. Fraţilor, voi aţi fost chemaţi la slobozenie. Numai nu faceţi din slobozenie o pricină ca să trăiţi pentru firea pământească, ci slujiţi-vă unii altora în dragoste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu